lördag 6 februari 2010

Slö dag idag

Dagen började med att jag vaknade kl. sju och messade dezzie för att väcka henne. Men sen visade det sig att det inte behövdes x) Det är tredje gången nu jag väckt henne i onödan. Efter det somnade jag om på något sätt. Det var inte meningen. Jag orkade bara inte gå upp och så somnade jag x)

Resten av dagen har inte varit mycket bättre... har mest tagit det lugnt och städat igenom Eifos bok hyllor. De är mycket redigare nu ^^ men men, på fredag skriver jag text kompetens prov så jag antar att jag borde fokusera mera på det nu. Provperioden existerar knappt för mig längre...

Just nu sitter jag och chattar med Dezzie. Det är alltid lika roligt ^^ Vi har såna skojiga diskussioner x)

Så mycket annat har inte hänt idag och inte lär det hända något heller skulle jag tro, men man vet ju aldrig i och för sig ^^
Mitt hat älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar