onsdag 10 februari 2010

Diskussions dags

Imorse vaknade jag pigg för första gången på ett tag^^ det kändes rätt bra. jag hade inget prov idag utan istället hade jag svenska där vi gick igenom det sista inför textkompetens provet på fredag. Vi får se hur det går, förhoppningsvis bra med tanke på att jag tänker hoppa över all träning den här veckan och satsa på plugg.

igår chockade jag min elever med mitt nya hår och idag blev det dane, Junsui och personalen på mariehamns bokhandel, oo det var skoj ^^ Jag måste hitta på någonting annat konstigt, det här var ju roligt ^^

jag har haft roliga diskussioner idag^^ Första inträffade vid lunchen. Då satt jag med Annika, Linda och Anna och jag har någon konstig inverkan på folk att jag flummar upp dom x)Så blev det den här gången också. jag flippade ut alltihopa xD Nästa var med Erin på Eifos balkong och den var lite mer seriös... till en början x) Så är det med alla mina och Erins diskussioner. de kan börja seriöst men efter ett tag flippar de ut. Våra samtals ämen idag var: Våldtäkt, religion, kulturer, människan i stort, flum och Fjuktkaka xD Som jag sa: seriöst till en början men sen spårar det ut x)

Det var typ det roliga som har hänt idag... efter det har jag mest försökt plugga til på fredag genom att läsa svar som gamla abiturienter har skrivit. det har gått förvånasvärt bra faktiskt... men just nu har jag tagit en paus och sitter och chattar med Dezzie^^

1 kommentar:

  1. Hehehe... Fjuttkaka... xD Sitt inte uppe hela natten nu =D

    Nu blir det mediciner för mig! Så säg till sedan om du börjar märka på min personlighet att jag blir manisk eller konstig [utöver det vanliga] för det står på min medicin att den kan ge mig konstiga bieffekter... O.O

    SvaraRadera