fredag 5 februari 2010

xD xD

Okey, Är det något jag har fått idag så är det uppmärksamhet. Typ alla jag känner har sagt nånting om mitt hår, men alla har varit nästan lika chockade x) De som regerade roligast var nog Noemi, Anna och Alexander xD Noemi blev smått chockad och gick runt mig ett arv medan hon skarttade, Anna kunde inte låta bli att le hela tiden och Alexander kände först inte igen mig xD

Skolan var alltså rätt humoristisk idag med allas reaktioner x) Och matte lektionen gick bättre, kanske för att jag inte längre är blond xD Sen var jag med Julia och Erin i badhus parken och de tog foton på mig och jag fick en kyss av Julias hund Daisy. Det var en kyss med tunga och allt, uuäck. Erin hade jätte roligt åt min min efteråt och kunde inte låta bli att ta foto på den med. Om jag känner henne rätt så lär den dyka upp på facebook eller nåt snart x)

Parkour träningen riktigt uppfriskande med en massa konditions träning ^^ Och sen efter det mötte jag upp med Erin och Alva på chockolateriet och där det första som hände var att Alva hoppade på mig x) Sen höll de på att ta foton och filma och jag poserade x) Voi voi ^^

Tja dagen har alltså varit riktigt rolig, inget tråkigt som jag hänt, inget Wuuäh typ x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar