lördag 18 september 2010

Sjuk och gnällig

Ka skvää, är sjuk idag =( Har ingen aning om varifrån det kom. Helt plötsligt igår kväll fick jag känningar som blev värre under natten och på morgonen hade man ont i huvudet, näsan kändes konstig och man hade jätte varmt. Blää.

Det har lett till att jag inte har varit speciellt aktiv idag (eller snarare inte alls) har legat i soffan sen kl 9 och varierat mellan att spela Tv-spel och se på film samtidigt som jag kört min lilla "huskur": ta det lugnt kombinerat med att ha knarkat te och hals tabletter. Det har funkat vaje gång hitillls så...

Men det här är lagom störande. Någon/-t däruppe tycker inte om mig. För det här betyder att jag måste hoppa över träningen imorgon =( nästan direkt efter att ryggen har blivit okey så att man kan träna så blir man sjuk D=

Gud, vad gnällig jag låter märker jag nu... Inte likt mig alls. Men jag har väl också såna dagar tydligen. Hoppas att det går över snabbt.

Sköt om er =)

4 kommentarer:

  1. Bläää... jag var sjuk förra veckan själv :( Krya på dig!

    Svar: Tack :D Ser ut som att jag kommer färga det så igen snart! ^^

    SvaraRadera
  2. Tack, det ska jag =)
    oki, det kommer nog bli fint det ^^

    SvaraRadera