lördag 17 april 2010

Så var man tillbaka...

Ja, då var man tillbaka då. Det känns rätt skönt på ett sätt. Det här är ju ändå mitt hem. Men jag saknar verkligen Dezzie.. redan nu. jag har tillbringat två veckor med henne nu, två underbara veckor som har gett mig väldigt mycket.

Men men, jag har folk som vill umgås med mig här också. Erin gav ju ifrån sig glädjetjut x)

Imorgon flyttar jag ut från Eifos. Det har varit kul att bo där, men har man inga pengar så har man inte. så är det...

see ya

3 kommentarer:

  1. Vi ses på måndag så får du berätta hur mycket du vill om hur mycket du saknar Dezzie och hur kul ni haft det, för jag har saknat dig något enormt! D= Pappa säger att jag inte får bli så beroende av dig, men men men, DET ÄR JAG INTE! Jag bara... tycker om att vara med dig! =D

    SvaraRadera
  2. Du är dålig på att blogga ofta ^^

    SvaraRadera