torsdag 22 april 2010

En riktigt bra dag ^^

Okey, någon tyckte att jag bloggade för lite så jag antar att jag måste skärpa mig. Annars lär denne strypa mig... långsamt.

Var rätt trött när jag vaknade imorse. Men det är ganska förståeligt med tanke på att jag skulle upp kl sex och jag hade gått och lagt mig halv ett. ^^' men jag kom upp och som vanligt räckte det för att jag skulle känna mig lite piggare. Åtminstone tillräckligt för att orka igenom mina morgon rutiner som jag börjar ta på allvar igen =)

Sen var det att ta bussen in och där fick man ju chansen att sova lite till, det var skönt ^^

I skolan gick jag omkring lite hörde lite med studiehandledaren om studenten och sen hade jag biologi. jag går typ en labb kurs och jag är något av en minoritet i klassen. Vi är 9 st med läraren och alla är tjejer utom jag x)

Idag ägnade vi oss åt mikroskopen. Hade inte kollat i ett mikroskop på flera år så det var kul att återuppleva det. Det var rätt intressant att se allting i förstoring. Men en ögonfrans såg ganska läbbig ut.

Inte mycket mer att säga om det utan sen var det lugnt tills jag skulle på jobb för att ha min sista simskole avslutning. Den gick rätt bra^^ Hade två grupper och båda skötte sig fint. Dock vart jag bara islängd av den första...

Jag fick presenter också^^ en schampo flaska, en ros och ett present kort på metro records, inte illa^^

Sen var det träning. Och det var den bästa träningen på länge. Vi hade en massa smidighets övningar, spark övningar och matchande =D Smidighets övningarna var sköna och sparkövningarna gick lättare än jag trott med tanke på att jag varit borta så mycket. det kändes bra =)Men matchandet var bäst =D Det var jäötte skoj och jag kunde känna hur mycket bättre jag blivit. Jag kunde undvika attacker mycket lättare, följa upp med flera sparkar efter den första och sånt. Sen fick jag matcha mot Tränaren =D Det var skoj. Enligt mig lär man sig bäst om man får träna mot någon som är bättre emellanåt. Jag fick inte in en enda spark på honom medan han fick in desto fler på mig x) varav en träffade käken och en annan gjorde så jag flög om kull xD

Så i sammanfattning har det varit en riktigt bra dag ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar