torsdag 26 november 2009

En doft av vinter

Haha, när jag gick ut genom dörren idag så blåste vinden mig rätt i ansiktet och det doftade vinter. Snart är vintern här med snö och kyla och allt det där ^^

Det är Torsdag. Jag tycker om torsdagar ^^ De börjar med en dubbel timme matte och sen jag hål ända till klockan två och sen har jag en dubbeltimme HIDR. Sen skön dag. Oftast så tycker jag om att börja tidigt, ha alla timmar i ett sträck och sen sluta tidigt, men den här sortens schema är inte så illa det heller. För när jag slutar skolan så tappar jag allt allt fokus och blir slö, men nu när jag vet at jag har en dubbeltimme till så tappar jag inte allt utan håller mig fokuserad.

Sen ikväll ska jag jobba, ska ha livräddning med ungarna idag. De som hade det i tisdags klarade det ju bra så det lär ju förhoppningsvis gå bra nu också. Sen efter det har jag Tae Kwon Do,
Jätteskoj!^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar