lördag 19 december 2009

ingen match, men en sträckt rygg

Den har dagen har varit rätt intressant. Började med att man gick upp klockan sju för att plugga lite innebandy regler eftersom man sen skulle fara och döma. Men sen när jag kommer dit så är det ingenting... Tjoho...

Men nåja, jag fick lite motion genom att jogga fram och tillbaka till idrottshallen^^ Sem såg man på ice age 3(Fy fan vad Buck är bra alltså xD ) och sen städade man.

Sen var det Parkour träning och äntligen hände det någoting: Jag lyckades sträcka ryggen xD
Jag skulle göra en framåt volt, tyävärr så kom jag bara halvvägs runt vilket resulterade i att jag landade på nacken. Tack och lov så landade jag på en madrass, jättekul om det varit asfalt x)

Så en galenskap har jag lyckats med nu iallafall ^^

Bara två veckor kvar till min julafton ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar