onsdag 23 december 2009

Fyra ord

Jag kan sammanfatta den här dagen med fyra ord: Tv-spel, handlande, träning och msn xD

Hela morgone spelade jag Tv-spel sen gick jag ut med Erin och eifos på stan och handlade. Det var mest Erin som handlade men jag köpte en sak: En stor jäkla bok om akupunktur xD och sen vara Eifos snäll nog att köpa Ultimate ninja 5 åt mig tjoho^^ Så sen satt jag och hon och spelade xD
sen var det träning. Gick riktikgt bra, fick bara ont i höfterna i vissa sparkar x)

Nu är jag inne på msn och jag har en väldigt intressant diskussion med Alexander. Den är inte det minsta vettig dock xD den rä helt utflippad. Trodde aldrig att jag skulle lyckas hitta en person som var lika störd som jag, men där ser man xD Just nu diskuterar vi vårt uppträdande på julfesten nästa år. visserligen har jag gått ut då men va fan xD

Det skulle bli Alexander och Kristofer VS Alexander och Kristofer i sporten Alter ego boxning xD Som sagt, inte det minsta vettigt. Prescis som vår första idrott bilrugby, man spelar rugby mot bilarna xD Vi har inget vett alls i huvudet nej ^^

Nåja, nog med galenskaper. Jag hoppas att snön ligger kvar till på julafton. det var ett tag sen vi hade en vitjul ^^

3 kommentarer:

  1. Kan ni inte visa det för mig någon gång iaf?!?! =O Det vill jag fucking se!!! xD

    SvaraRadera
  2. visst, vilken av dem xD

    SvaraRadera
  3. Jag vill se alla omgångar!! =D

    SvaraRadera